torsdag 26. mars 2009


Scrappekroken min !!!


Da har jeg ryddet og shina "kroken" min...!

Utrolig deilig å få ryddet opp i alt rotet som samler seg opp...fikk faktisk kasta masse også...

Så i dag fikk jeg en utfordring fra Sigrun ...at jeg måtte ta bilder å legge ut her på bloggen min...


Så her kommer noen bilder fra min scrappekrok !!! Sitter i ett lite hjørne på kjøkkenet, så det er ikke store plassen...men no er den akkurat stor nok for meg....! Men drømmen er ett stort og flott drømme scrapperom !!!!

En anna dag....




















2 kommentarer:

Sigrun sa...

Wow-wow-woooow!!! De e skikkeli fint me dej! Nyyyydeli dinna lisje albummen!! Å lekkre bilde:):):) En innbydande plass å scrappe på!
Korsen du klarte å skrive navnet ditt under bilda, da? De va nice;)
Supert at du tok utfordringa!!!

Katrin sa...

Så fint du he det i kroken din:D Det va no fole ryddig der! Kan tenke mej du he det koslig når du sitt der og produsera;)
Fin signatur ja!!! *gliiiise*