søndag 23. august 2009

Stolen fra Meieriet !!
****
Da har jeg endelig fått ferdig stolen som jeg vant i ei trekning på jobb...egentlig stod trekninga kun mellom meg og Sigrun...For det var bare vi to som ville ha denne stolen...forstå det den so kan...hihihi... Heldig meg så ble den min...
Tror Sigrun har ventet lenge på at den skulle bli ferdig...men ting tar tid... Men nå har jeg malt den i hvitt utendørsmaling...dette fordi jeg vil sette den ut i hagen om sommeren...men med en sommer på hell så får den stå inne
til neste sommer...

Lykta som står på stolen og lampen som står på gulvet
har jeg kjøpt på Ikea !!! Den søte lille vasen har jeg kjøpt i min venninnes butikk
www.anangelbymyside.blogspot.com
En kjempefine butikk som innholder ett hav av lekre skatter...
En interiørbutikk som ligger ved fergekaia på Halsa...
en tur innom anbefales !!



Psst !! Kristin B.
om du leser dette så husker du sikkert denne stolen...
som vi hadde i garderoba på jobb !!!


Klemmer !!!

5 kommentarer:

Sigrun sa...

Ååååååååå!! Akkurat sånn so ej hadde villa hatt den også;);)

PS: En skal no få masse sjokk en helt vanli søndag;) hehhe;)

Kristin sa...

Så flott dette blei Susanne:) Neinei ikkje misunnelig i det heile..... Har ikkje vore her inne på leeeeeenge og kva møte meg? Jo mange nydelige bilder:) Og det var et lekkert mønster på GG koppen din. No e det berre å ønske seg fleire;)

Ha en fortsatt glimrande dag!
Klem

Katrin sa...

Så fint det blei!!!!! Stolen, lykta, lampa og blomstrane! Heldig du som vann stolen da :D

Ej e sikker på den passa kjempefint ute til neste sommer!

Klem

Nina sa...

Susanne! Det er som tatt ut av eit interiørblad!! Steik ka flott det var! :D

Wenche sa...

lille vænn! SÅ FINT!!!!Nå er du virkelig i gang! Heldig med den trekkninga må man si! ...og takk for super omtale av butikken min.
Jeg gleder med til å treffe deg igjen om 14 dager! KOS dere masse på Hildre inhelga også. Savneklem:)