onsdag 7. april 2010

Victoria er konfirmant !!!
~~~~~~
Victoria, min søster og meg har scrappet invitasjoner og bordkort til den store dagen.
Victoria skal konfirmeres 29. mai i Spjelkavik kirke...huttetu jenta er ei "voksen" dame jo ...syns ikke det er lenge siden jeg trillet henne i barnevogn.
Vi valgte å lage enkle og søte invitasjoner og bordkort, å jammen blei oss veldig fornøgd ikke minst konfirmanten !
Min søster hadde på forhånd skrevet ut all tekst på bazzill (en eller to"l" i bazzil? ska tru)
Så etter selskapet til Adrian satte vi damene i gang å scrappe...til og med min søster som aldri har scrappet før...ho var so flinke ;o)

16 invitasjoner
38 bordkort

post signature

3 kommentarer:

Sigrun sa...

Dåkke he vore kjempeflinke! Veldig fine bordkort å invitasjona:) Likte dei veldig godt!!

Katrin sa...

Skjønar godt at konfirmanten blei fornøgd med desse ja! Dei blei kjempefine! Så flinke dokkke har vore :D

Monica sa...

Wow! Dissa var kjempeflotte! Du kunne vel ikke lagt ut framgangsmåten/evt sendt framgangsmåten og hva du har brukt av utstyr på epost til meg om jeg gir deg epostadressa mi? Skal nemlig scrappe bryllupsinvitasjoner, og falt veldig for utseendet på disse =)