søndag 19. september 2010

Hekleri Heklera!
"Ekje til å tru men ej he faktisk lært meg å hekle bestemorruter!"
Har hatt veldig lyst på ett bestemor teppe til sofaen min....
Googlet litt på nettet om hekling ..."enkel hekling".
Der fant jeg en bok som het "Helt enkel hekling",
da var det bare å sette seg i bilen å kjøre til Bok & Papir i Bratt våg!
Yes dei hadde boken i sine hyller*smile*
Jepps der fant jeg teppe jeg ville hekle...men forsto jeg oppskriften....NOPE....
Men med så kreative og flinke arbeidskollegaer som jeg har var det ingen problem å få lært å hekle bestemorruter! I 9 pausen på jobb...ble teen satt til side...å heklekroken med tatt frem!
Tjihiii....
Takk til dokke alle sammen!!!!

post signature

3 kommentarer:

Nina sa...

Så kjekt med nye blogginnlegg her da Susanne! :)
Kjempefine farger du har valgt på betemorrutene dine. :)

Sigrun&Raymond sa...

So fiiiint! Du e kjempeflinke:D
Masse nytt her inne, kjekt å fylle med:)

Katrin sa...

Så flink du er! Trur det kjem til å bli eit flott teppe :D Du er vel snart ferdig no kanskje?!?

Likar den nye stilen her inne, forresten! Fine bilder :D