torsdag 7. juli 2011

Når solen titter frem.....


 ......kommer lysten til å pynte med blomster♥
I går var jeg på besøk hos Sigrun som bor på Stette, der inne var det et nydelig flott sommervær!
24 grader og knallblå himmel♥
Så på hjemveien stoppet jeg å kjøpte med en rosablomster, som passet perfekt til den nye krukken jeg hadde kjøpt (Kremmerhuset)
Men skåret i all sommergleden var når jeg kom hjem lå
 "hav tåken" enda langt medi fjella...ingen sol og varme...
Sånn er det på kysten...men i dag er solen kommet og tåken er borte...


Som dere ser så har "steintrollet" fått kommet frem, har 3 gutter som alle har hatt stendilla....
Jeg har samlet alle fine stener som de har kommet med...klarer ikke kaste...
Hvertfall så har det blitt noen troll oppgjennom åra;)
Benken har svigerfar laget for mangemange år siden...
akkurat passe og akkurat helt perfekt til min trappeinngang♥

1 kommentar:

Sigrun&Raymond sa...

Fiiint!
Å, d e so fiiint m dåkke:)