søndag 28. august 2011

i sofakroken... 
Her kommer et bilde av mine favoritter...iskald cider og ei skål med "Søtt&Salt"♥
Bare prøv...sikker på du vil like det du òg...

Utrolig deilig med søndager, mange syns fredagen er "hellig"...men her er absolutt lørdag og søndagen en deilig fridag...
Deilig å tenke på at jeg har fri i morgen...da skal jeg til Stette sammen med mamma.
Mamma skal sy gardiner til min venninne Sigrun, så da må vi innom å ta mål osv...
Gleder meg ♥

Heia heia Aafk...i kveld skal vi vinne over romsdalingane....

3 kommentarer:

Katrin sa...

Lika begge deler ej! Fikk lyst på!!!
Så kjekt å fare på besøk til Stette da :) Heldig ho som får sydd gardiner! Ser forresten dårlig ut med kampen....derfor det blei surfings her :)

Silje sa...

Den nøtteblandingen der har jeg også vært hekta på!! :D nam!

Sigrun&Raymond sa...

NAM NAM:D