mandag 20. april 2009


Litt nytt/gammelt siden i går !!!


Legger ut ett par kort jeg har laget for litt siden !!!Over er det en LO som jeg har laget til en konkurranse på scrapping.no...hvor vi skulle bruke filt eller fjær...jeg valgte filt !!!Ett gammelt bilde fra 2001, Adrian koser seg med søskenbarna sine...sjå kor søte og små dei er.....*smelt smelt*


Ett clean&simple kort jeg laget til Victoria`s 14 års dag i april.



Dette kortet laget jeg til en venninne som fylte 40 år i februar, jeg har laget det i farger som hun liker!!!!


2 kommentarer:

Kristin sa...

Hei!
LOen var kjempefin:) Lurt valg å bruke filt;) Jeg får ikke til å bruke fjær...... Regner med at 40-åringen ble veldig fornøyd med det kortet. Lur måte å bruke den grønne store blomsten på, har slike men sliter å få den på plass.
Ha en flott dag!
Klem Kristin

Anonym sa...

Og ej va kjempefornøyd me kortet ja :)syns du he truffe godt me hobby; du e superflink!