onsdag 29. april 2009

Noen nye LOer fra meg !!!!
Har som jeg tidligere har skrevet...begynt å scrappe bilder fra da Adrian og Tobias var små....
Det er såååå kjekt og jeg gleder meg hver gang jeg skal sette meg til scrappepulten, å det her blitt ganske ofte de siste dagene !!!
Kos dere med de to nye LOene jeg har laget...skal straks starte på en til...må berre gjer litt "husarb"....åsså må ej ut i fineveret...
Adrian pusser tennene sine, med nystrigla pigg sveis!!!! En skikkelig sjarmis .
Har valgt fargeglade ark og font til disse smilende bildene hehehe...Jeg er inne i en skikkelig oransj periode for tiden...*rødme*
Tobias bader i badekaret....Liker veldig godt dette bildet,
lett å se at du koser deg!!!
På denne LOen har jeg brukt fjær for første gang, syns no egentlig det blei litt fint...

Ha en flott dag i solskinnet alle sammen !!!!

2 kommentarer:

Hvitrose sa...

tjohooo:)
Der e du å ja;)
Flotte scrapperier da du:)
Ha ei superfin helg!!
Klem:)

Kristin sa...

Hei Susanne!
Så dyktig og flink du er:) Blir like imponert kvar gong det dukka opp LOer fra di side. For ein strålande Adrian, og det har du virkelig fått fram. Kan no ikkje bli anna enn glad når du sit med gamle gode bilder:)
Ha ei flott helg!! Vi går for flott og varm ver:)
Klem Kristin