mandag 4. mai 2009

Året er 2003
Ja året er faktisk 2003...det er jammen 6 år siden!!!!!?
Har koset meg med alle disse LOane....men ser at dei lett blir litt like alle sammen!
Det blir ofte det med meg....
Men jeg er veldig fornøgd med den "ut på tur"...for det er første gang jeg har laget en sånn "freestyle" LO.
Dette bildet er av Tobias 1 1/2 år gammel, vi er å besøker campingvogna vår som stod på Aaheim camping.
Tobias på jakt etter rosiner i min mjølskuffe.....å ja han fånn det han leita etter!!!!!

Adrian tek en skikkelig bamsekos med bamsane sine....søte !!!





3 kommentarer:

Kristin sa...

Hei!
Eg skjønar at du har kosa deg i helga ja;) Flotte LO'er nok ein gong. Og jommen har du ikkje slått deg på freestyle.... Sjølv om du syns dei vert like so e no historia ulik fra side til side, fargane er ulike og då vert LOane ulike:) Syns du e flink ej!! Tobias var tydelig stolt etter at leiteaksjonen var avslutta:)
Ha ein flott mandag Susanne!
Klem Kristin

Katrin sa...

Så mange fine LO'a! Likte veldig godt freestyle'n! Den skjønna ej du e fornøgd med ja :D Så fine blomstra du he pynta den der han Tobias e i matskuffa:D :D
Veldig koselig bilde av han Adrian og bamsane. Syns du e så flink! Blei jammen inspirert av dej i går kveld , og måtte scrappe litt ;)

Sigrun sa...

Likte godt den freestylen!!! Mange flotte loa, altså:):) Du e kjempeflink!!