tirsdag 16. februar 2010

Homemade


Har vært i det kreative hjørne om dagen, har laget meg to kranser av lerkekongler. Tok en gammel kleshenger, fikk min snille mann til å lage to like ringer. Så limte jeg på konglene og hengte dei opp med hvitt silkebånd ...syns faktisk dei blei ganske like og veldig søte*rødme* To fine kranser henger på dørene til mitt nymalt karnappskap.
Tok ett stemningsbilde fra stua i kveld....mens mannen og jeg venter på at jaktstarten skal begynne...
Heia Emil og Ann Kristin ....tror det blir GULL i kveld !!!!
Ha en fine kveld med eller uten OL .......

post signature

1 kommentar:

Katrin sa...

Jaja, ingen medalje til jentene... vi får heie på karane da :D

Så fint det var skapet! Er jammen imponert over kreativiteten din! Snille mannen din som ordna kleshengarar til deg :D

Kvitt og fint i vinduskarmen også, så flinke dokke har vore å mala!

Ha en fortsatt kjekk OL-kveld :D