søndag 7. februar 2010

Lørdagskvelden
Med minusgrader utendørs passet det fint med litt kos i gangen, så da måtte jeg frem med kameraet mitt å forevige "kosen"

Bildet som henger over knaggrekken har Adrian laget, det er laget av rakved som er funnet i fjøra ! Det er laget til jul med nisse på, men jeg liker det så godt at det har blitt ett helårsbilde med nisse på ...hihi (skal ta ett skikkelig bilde av det etterpå så skal du få sjå...)

Lykten som henger på knaggrekken fikk jeg av en venninne til jul...Me like ;o) veldig!!!

Nå skal vi en tur til Vegsundet å besøke min søster med familie...det blir koslig !!

Ha en fin søndag min venn !!

post signature

3 kommentarer:

Sigrun sa...

Kor fint de e me dåkke, altså:) idyll...;)
gler mej til å få sjå bilde til Adrian bedre:)

God søndag!

Katrin sa...

Det var et koselig hjørne :) E så fint med levande lys!

Kjekt å sjå nye innlegg med dej!

Anonym sa...

so flink du e also! ej e no imponert ej :)