mandag 11. april 2011

☻Glutenfritt☻


I dag er fridagen min, har fri annen hver mandag.

Gjett om jeg nyter denne dagen.

Dagen i dag ble brukt til å bake noe glutenfritt,

horn m/ost og skinke og noen med jordbærsylte♥


Var på bakekurs på Skodje ungdomskole en lørdag i mars, der fikk jeg lært meg noen "teknikker" på god glutenfri gjærbakst. Et veldig bra kurs, anbefales!


Har hentet guttene etter skoleslutt ...det merkes det minker veldig på horna...det tyder på at dei ble gode;)Mens gjærbaksten hevet seg laget jeg peanøttkjeks...en favoritt♥



...To innlegg på en dag...jaja slik blir det her inne...har hatt pause no siden nyttår...er ingen god blogger nei...Men skal prøve å skjerpe meg...men kan ikke lov noen.....



No er det leksetid før middag og "Gøy i gymsalen"


Kanskje du skal få se vognteppe jeg har heklet....i rosa♥



post signature

2 kommentarer:

Katrin sa...

Det såg ut som noen deilige horn! Du er flink!

Veldig kjekt å se innlegg her igjen, vil gjerne se vognteppe i rosa også :D

Sigrun&Raymond sa...

Åh, nam! Dei såg kjempegode ut!
Enig med Katrin, veldig kjekt at du blogga igjen!!!
Å gleeer mej til å sjå vognteppet:D
Hurra!