mandag 11. april 2011

♥Sengeteppe♥

Da er jeg endelig ferdig med sengeteppet som jeg startet å hekle i fjor sommer. Er skikkelig fornøgd med det...syns det passer veldig fint til skuvsengen til minstemann♥

Jeg har heklet teppe i CottenSport fra Idèna, (det er en tråd som er utgått...)veldig god tråd å hekle av...for en nybegynner som meg.


Heklet en bølgekant rundt teppe i hvitt, syns det passet fint til et sengeteppe♥


Minstemann var veldig fornøgd med det nye teppet...rett stolt er han!

Å jammen er jeg også det...litt overrasket over at jeg har klart det...selv om det har gått noen måneder...men sant skal sies så har det ligget i heklekurven i mange måneder uten at det har blitt rørt.....ble litt lei av det faktisk...*rødme*

Så forrige uke tok jeg det frem å laget det ferdig...


Ha en strålande dag...



post signature

2 kommentarer:

Katrin sa...

Kan godt forstå at minstemann ble veldig fornøyd med dette sengeteppet! Det ble jo kjempefint! Likte godt kanten rundt også :D Det passa veldig fint på sengen hans!

Men du...jeg er ikke så overrasket over at du har klart det. Du er jo så flink til alt slikt :D

Anonym sa...

De blei rett og slett veldig fint og med alle dei blåfargane :)