onsdag 11. mai 2011

 Da er jeg snart ferdig å hekle rutene til den andre vognteppet.
Dette teppet har jeg valgt å hekle i guttefarger
Etter å ha "surfet" litt på nettet etter en oppskrift på "oldemorruter"...uten særlig hell,
 måtte jeg bruke mine  "kreative" evner... 
 Så jeg har altså "diktet" disse rutene.
Men tror ikke de er så ulike "oldemor" sine ruter;) Men jeg er jammen ikke sikker på om det er noe som heter "oldemorruter" heller...kaskje det bare er i hodet mitt... Men men jeg syns også oldemor fortjener å få et teppe eller ei rute oppkalt etter seg...hihi


Nå som alle rutene er ferdig skal jeg hekle de sammen...
Hmmm hvordan skal jeg gjøre det...skal jeg prøve å hekle sammen med staver,
 fastmasker eller luftmasker? Har du noen idèer til meg?


Vil du se teppet når jeg er ferdig?


2 kommentarer:

Katrin sa...

JA! Jeg vil se bilder av teppet! Du er sikkert snart ferdig tenker jeg. Veldig fine farger du har valgt, det kommer til å bli helt nydelig!

Kan dessverre ikke hjelpe deg så mye med hekletips...hehe!

Sigrun&Raymond sa...

FySøren!!! Fikk pittelitt sjokk no. Steike kor flinke du he vore, å kjempefine farga♥
Men du.. D heite Bestemor-ruter. Kanskje derfor du ikkje he funne nåkke?
KLEM