lørdag 21. mai 2011

 Dagen i dag har gått til venting og venting....
jeg venter på at min venninne skal oppdatere bloggen sin!
Ho og familien kommer nemlig hjem i morgen,
etter flere måneders "ferie"... Gleder meg til å hilse på alle 4♥
Så i morgen skal jeg til Vigra for å ta imot dei....Gleder meg veldig!

Men jeg har brukt ventetiden godt, har fått vasket gangen og stuen
(da blir det alltid litt forandringer/flytting og dandering av ting og tang)!

Har også vært å kjøpt meg mere hekletråd,
 holder fortsatt på med hekleprosjektet mitt! Ser snart enden på det prosjektet!

God tur hjem ønskes til dere som snart skal sette dere på flyet hjem til Norge.
 Været er ikke det beste, men kanskje titter solen frem i morgen når dere lander på Vigra?!

Ha en super kveld du som nettopp har lest disse linjene

Her blir det sofakos med gutta♥

1 kommentar:

Katrin sa...

Det er kjekt å rydde og flytte på ting for å få forandring! Du har masse fint ser jeg :D

Endelig kom de hjem de som har ventet så lenge! Jippi!!!

Jeg er er sååå spent på hvordan det blir til slutt dette siste hekleprosjektet ditt...håper det ikke er lenge til det kommer bilde av det på bloggen din!

Litt strikkings til her, så er det natta. Snakkes i morgen :D